Download Borang

PERHATIAN!!!!!!!!
Kepada Sesiapa yang berminat untuk menjadi ahli PLPM sila dapatkan borang PLPM disini :

Selasa, Mei 19, 2009

KAU LEBIH MENYINAR DARI BINTANG...TERIMA KASIH CIKGU..



dulu aku x penah bayangkan memnjejak kaki ke bumi org lain...tapi setalah aku terima nasihat dari ustaz wan...dia kata...anta kalau nak berjaya..boleh..anta disini bukan seorang budak bodoh...anta di sini bukan seorang yang terbuang..bukan seorang yang tak di terima masuk ke sekolah2 lain..tapi jodoh anta kena berusaha disini..ana tak larat nak tibai anta...ana tibai bukan benci..anta dah macam anak ana...tapi ingat..kejayaan kita bukan dari org...tapi dari diri sendiri.."begitulah kata2 yang aku terima dari ustaz wan..." ustaz yang garang sangt..

2003 aku jejaki kaki ke bumi london...aku tamat di maahad dini...aku masuk ke usm..aku dapat cemerlang..semua ni hasil didik dari madias...satu sekolah yang pernah aku tumpahkan darah aku dalam pergaduhan...biasa laa..buas2 semua...buas aku tak penah lak nak lawan guru..

bila aku sampai saja disini...aku ingt kembali apa yang penah cikgu jamaluddin (JD) kata "BELAJARLAH KAT MANA PUN...TAPI JANGAN LUPA ASAL KITA"

terima kasih kerana wujudkan laman bertuah ini...jasa kalain yang membinanya moga Allah yang membalasnya...bila aku tengok wajah ustaz aziz..ingt lagi penampaq dia...aduihh..sakit...tapi rindu la pulak....penampaq tak mau la..sakit oi..tapi aku nak jumpa nak cium tangan dia...nak mintak ampun...nak mintak restu...aku nak jumpa dengan cikgu cop...banyak dia laburkan duat dia untuk mendidik kami masa tu...dengan motor separuh usia dia redah jauh...sampai ke maahad dini...Allah saja yang boleh balas jasa guru2 di maahad dini...
hari ni aku tak tulis banyak..sebb aku masih lagi dalam truma..terkejut bila adik fitri hantar ke email aku kata ada laman khas maahad dini...dah lama sebenarnya aku tak buka...tapi Allah gerakkan jari ini untuk membuka..rupa2nya ada hadiah yang dah lama aku tunggu2...


adik2 mahaad dini...aku nak berpesan...kita bukan pelajar dari sekolah yang
lemah...tapi kita pelajar dari sekolah yang banyak melahirkan org2 yang
berjaya...


boleh tak sapa2 tolong beri nombor2 telefon guru2...rindu dah ni...x leh cakap pun x pa laa..sms pun jadi laaaa...hehehe




(exmadias1993-1998)
ENGINEERING
uk




0 ulasan:

About This Blog

About This Blog

  © exmadias.blogspot.com created by mann_muslimz 2009

Kembali ke ATAS